..... När jag vart tvungen att ge bort en av mina badrumslådor till Nova. Hon ifrågasatte vart hon skulle ha alla sina saker??? Å jag vart tvungen att inse faktum, hon har så mycket hårgrejer, nagellack, solglasögon, smycken osv så hon fyller lätt den där lådan...
Surt för mig bara som nu bara har en låda jag också. Jaja om ca 10 år med två tonårstjejer i huset förstår jag ju att både jag å Micke kommer stå där utan lådor!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment