Monday, December 31, 2012
Nyårsafton!
Tjoohoooo nu far vi snart ner mot småland för nyårsfirande med gamla goda vänner och även vänner vi inte sett på 8 år!Vi ses snart Pia, Tobbe, Tom och maria!
Jag ska fixa iordning mig så mycket jag kan här hemma men lägger nog sista sminket där nere i em för annars ser jag väl ut som ett luder redan kl 18 med rinnade smink av all svett för att få på barnen de kläder man tycker de ska ha. Ja Tuva gör ju inget motstånd å Nova är ganska lätt att övertala men ändå=)
Viktigast för nova i klädväg är att allt matchar. Har hon rosa trosor måste hon även ha rosa strumpor och tröja=)))
men ikväll är det klänningarna kväll, ME LIKE!
GOTT NYTT ÅR ALLA VÄNNER OCH FAMILJ!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Gott nytt år!!
Hoppas att ni får det riktigt mysigt där nere i Småland :)
Själv ska jag till Anne & Trippe på middag.
Vi syns på onsdag!
Kramar
Post a Comment