Monday, January 07, 2013

Att jobba mot!

Den gamla goda tiden!!!!

Jag jobbar för mitt långa hår å smala kropp igen! Efter efterkontrollen den 21 april då jävlar vad jag ska tappa kilo. Kan ju inte banta då jag ammar men till sommaren ska det vara minus minst 7 kilo.

Shit vad kul vi hade denna festival by the way!:))))

No comments: