Den gamla goda tiden!!!!
Jag jobbar för mitt långa hår å smala kropp igen! Efter efterkontrollen den 21 april då jävlar vad jag ska tappa kilo. Kan ju inte banta då jag ammar men till sommaren ska det vara minus minst 7 kilo.
Shit vad kul vi hade denna festival by the way!:))))
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment