Thursday, January 03, 2013

Den berömda ICA-ångesten....

Är i Vimmerby för att jag ska hämta hem en gungstol... Sover hos mami inatt.

Iaf så såg vi ikväll att jag självklart hade glömt blöjor å tvättlappar.
Så det var ju bara att bege sig mot ICA.
ÅNGEST ni förstår att har man flyttat från Vimmerby och sedan kommer hit så är det rena ångesten att gå in på ICA i Vimmerby. Varför? Jo för man träffar alltid 10000 pers som man känner och måste stanna å prata med. Jo självklart vill man ju snacka med vissa men jämt har man inte lust:)

Ikväll åkte jag ner osminkad, myskläder osv det betyder att man absolut inte vill träffa på någon. Och vet ni vad? Jag överlevde... Träffade ingen jag kände puuuhhhh. Det är inte bara jag som känner såhär utan de flesta mest tjejer som flyttat från Vimmerby känner såhär. VARFÖR?

Nu blir det film med Sara.

No comments: