Friday, January 18, 2013

Fredags-duschen...

..... Är gjord å jag har nu duschat av mig veckans spyor, slem, gnäll, skrik, stående luncher, ryggont, sömnlöshet.

Men jag var noga med att bara duscha bort skiten å klev därför ut ur duschen i tid... Dvs innan all veckans kärlek, skratta, mys med barnen, gos, god mat, ironi, goda vänner/familj... Hann duschas bort.

Så nu sitter jag här i soffan fräsch, smal (läs lönnfet å gäddhäng), å jävligt trötter:) å är redo för helgens goda stunder! Medan veckans skit ligger i avloppet weeiiiiiii

PUSS

No comments: