Idag har jag gjort det min karl alltid gör annars nämligen kört med släp. Min släp-oskuld e tagen å det var nog det lättaste jag gjort i hela mitt liv:)
Jag har tom backat in såhär fint på garageuppfarten ser ni. Inte illa!
Skönt att vara hemma nu å vad som döljer sig under skynket på kärran ja det får ni se en annan dag:)
Tack svärmor å svärfar för hjälpen!!!!
Kom på nu att jag kanske redan skrivit i bloggen vad jag skulle hämta? Jaja lite rörig e jag:))))
Nu får vi snart besök.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment