Saturday, January 05, 2013

Karl-göra!

Idag har jag gjort det min karl alltid gör annars nämligen kört med släp. Min släp-oskuld e tagen å det var nog det lättaste jag gjort i hela mitt liv:)

Jag har tom backat in såhär fint på garageuppfarten ser ni. Inte illa!

Skönt att vara hemma nu å vad som döljer sig under skynket på kärran ja det får ni se en annan dag:)

Tack svärmor å svärfar för hjälpen!!!!

Kom på nu att jag kanske redan skrivit i bloggen vad jag skulle hämta? Jaja lite rörig e jag:))))

Nu får vi snart besök.

No comments: