Nova önskade pannkakor till lunch å då sa ja att jag absolut kunde göra det till henne. Då tänkte hon lite å sa: men jag kom på nu att pappa är ju inte hemma å du kan inte göra pannkakor ju!!!!!!
Jag sa jodå gumman idag kan jag det. WORD! Det blev fiasko.
De gick sönder å Nova skrek vad var det jag sa???!!!!! Å sen blev en hel men lite väl brun å då säger Nova. Ååhhhh en bajsbrun gör aldrig pappa...
Hon åt bara 2 st en trasig å en brun.
De två sista blev hyfsat bra å de tog jag och åt upp eftersom Nova ätit klart. Då säger hon när hon ser pannkakorna jag ska äta: men mamma nu är du inte snäll! Du tar de bästa pannkakorna själv!
Ja det var ju sant:)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Hahaha detta inlägg gjorde min dag :-)
Kram på er!
Post a Comment