Saturday, January 05, 2013

Solsidan levererar....

Haft en super trevlig kväll med henkan å Lisette på besök. Middag och solsidanspel.

Jag är mest lik mickan TYDLIGEN, fick även några på.... På jag borde inte säga det men annars lämnar väl Lisette en kommentar!!! Jo jag fick ett par poäng på Ove mä.... Pga att mina kära "vänner" säger att jag skrattar åt mina egna skämt.. Ha ha ha TRUE! Någon måste ju skratta åt dem eller hur!

Jo Sara skrattar ju åt dem också ( och pia ibland) men det är allt. jag å Sara vi får skratta åt våra egna skämt ha ha ha. Jag tycker om jag ska vara ärlig att mina skämt är de absolut roligaste, nu var jag ärlig å rolig igen ha ha ha.

Men visst fanns det även en liten Lill-Ova i Lisette ha ha ha

Tack Lisette å henkan för kul kväll!

No comments: