Sunday, May 26, 2013

Grillat i slätmon....

I fredags åkte vi till Camilla å Jocke å Olle. Där grillade vi, karlarna fiskade och jag å cami fick egentid med massa snack i soffan:) blev sent så kände mig bakfull dagen efter... 2 timmar sömn blev för lite. Men himlans trevligt som vanligt hade vi. Kl 02:55- snacket handlade om alkoholhalten i olika drycker.... Cami och jag förde diskussion mot våra karlar... Vad det handlade om får jag dra i ett annat inlägg.

Vi åkte från slätmon tidigt på lördagen.. Och hade sedan en lugn dag hemma. Åkte till åtvi en sväng och hälsade på Sara Tim och pappa Yvonne som var där.

Idag har vi fixat massa hemma. Dagen började dock med paket och frukost på sängen för min del. Mina små tjejer vad jag älskar dem!
Som sagt annars har vi grejat...

Imon bär det av mot Kolmården med Malin Jonas och zoe:) Nova är helt lyrisk:)

No comments: