Thursday, June 20, 2013

Åker traktorflak

Varje år kvällen innan midsommarafton. Får alla barn i Grebo åka vagn efter en traktor. Traktorn åker runt till olika ställen å så går barnen av och plockar blommor till midsommarstången. De hoppas av å på av å på osv...

Detta är ju super mysigt... Nova fick åka med för första gången iår och hon älskade det:) träffa vänner plocka blommor kan ju inte bli bättre.

Jag var hemma å packade inför imon så Micke var med Nova.

Ser fram emot imorgon weeiiii skiter faktiskt i om det blir regn eller inte. För jag kommer ha det underbart i vilket fall<3!

Kl är 22:19 nu å jag ska redan lägga mig för att få ihop några timmar sömn. Mannen e på sjön å fiskar... Han kommer väl hem framåt 00:00.

Jag hoppas fånga båda mina prinsessor på bild imon med riktig midsommarfeeling å du bjuder jag såklart på en bild men man vet aldrig.

Puss

No comments: