Saturday, June 15, 2013

Hotell solhem!

Tänk dig när du från din vardag som är full med disk, sömnlösa nätter, städning, matlagning, uttråkning.... Kommer till ett ställe där varje måltid står framdukad så du bara behöver sätta dig, barnen blir underhållna, bajsblöjorna uppstädade, du får sova hur länge du vill, och skratt hela dagarna å kvällarna!

Den känslan är fantastisk och jag tror bara det är på hotell solhem allt detta ingår:)

Hela familjen Åbergh rekommenderar detta hotell från hela sitt hjärta! Och om mindre än en vecka återvänder vi:)))))

Härliga sol nu mä:) nu är vi påväg hem för att vara hemma ett par timmar å sedan åka vidare:) älskar semester! Man gör precis vad man vill när man vill!

Äntligen slipper jag vara rastlös... Jag älskar mina barn över allt annat men att vara mammaledig är inte min grej jag blir både piggare och roligare mamma när jag får jobba å komma hem med ny energi. Men visst nu på sommaren e det ju as Nice:)

Tack älskade Pia och Tobbe för dessa dagar!



Skickat från min iPhone

No comments: