Wednesday, June 05, 2013

sol sol sol

Trots förkylning from hell så har denna dag varit underbart. Bara hängt i trädgården i solen och hållt på med blommor och bär. Nova har som ni ser på bilden planterat sin egna tomatplanta som hon fick hem från dagis. Jag är så glad att alla mina växer och blommor och alla jag planterat i början av maj fortfarande lever och är supefina! Men visst kräver det lite tid. Tuva älskar iaf att vara på grönbete=)

Imorgon är det nationaldagen och vi har ingen flaggstång=((((((( jag vill ha en flaggstång!!!! Önskar att vi skulle fira vår nationaldag såsom Norge firar sin med dunder å brak.. men ICKE! 
vi får se vad som händer imon, eventuellt åker vi till skänninge eller hittar på något annat skoj. beror ju på vädret och vilka förslag som dyker upp.

Nu ska jag ta nässpray och kolla på rederiet=)

PUSS



No comments: