Tuesday, July 09, 2013

Min Nova.

Att få träffa min älskade Nova var så underbart! Hon är så fin. Tuva blev också glad att se henne tuva lutade sig fram flera gånger mot Nova å tiggde pussar så söta<3

Min det skar i hjärtat att inte få följa med henne hem. Å tankar kommer när ska jag bästa gång få läsa nattsagan för Nova?

Med tuva är allt oförändrat men det känns lättare idag, imorgon ska vi på en undersökning som jag med spänning längtar efter resultatet på. Imorgon kväll kommer vi veta mer och om det är hemskt eller positivt svar ja just nu vill jag bara ha svar. Älskade tuva hoppas någon hört mina böner. Jag ni läste rätt jag ber för mitt barn<3

Skickat från min iPhone

1 comment:

Louise said...

Nä men fy vad är det som händer? Jag håller alla tummar och tår att Gud har hört dina böner.