Thursday, July 04, 2013

Tomt....

Nu när Nova är iväg är det så tomt... Det är ju INTE så att Nova är ifrån mamma å pappa utan mer så att mamma å pappa är ifrån sin Nova:) tors-sön blir det längsta jag varit ifrån Nova. Kanske konstigt tycker några men nej jag tillhör den slags föräldern som anser att barn kan följa med överallt, å tycker inte vi gör mindre saker sedan vi fick barn faktiskt. Vi har tidigare lämnat bort fre-sön när vi velat vara ensamma. Men nu är ju Nova så stor att hon kan bestämma själv å då vill hon iväg mer:) nyttigt för hennes mamma!

Så nu är det tuva Micke å jag, jag jag slås direkt av tanken att det är verkligen sjukt smidigt med ett barn... Mer tomt och ensammare och tråkigare men så enkelt!!!! Varför tyckte man att man hade massa att göra när Nova var liten??? Jo man hade ju inget att jämföra med men nu nu vet jag bättre. Ett barn är ett barn å två barn är väldigt många barn:))))

Tror iaf det är skönt för Nova att vara ifrån lillasyster som numer saboterar saker för henne.... Och även skönt för tuva att få hela min å mickes uppmärksamhet.

Ja ni livet är ett pussel:)

Jag ska nu njuta av min egentid!!!!!

No comments: