Thursday, August 01, 2013

I Malmö

På bilden här ovan hade vi precis anlänt till vårt stora hotellrum. Vi blev glatt överraskade att det var så stort så Nova tom får egen dubbelsäng:) annat mot det i Sthlm som du bokade Lisette eller var det du Sara? Ha ha ha.

Vi har gått på stan och sedan haft myskväll på rummet. Barnen var trötta efter långa bilfärden.

Tror ni barnen somnade där det var tänkt då? Nej eftersom våra barn är totalt olika i allt så kan de självklart inte somna på samma sätt heller. Tuva vill höra å se oss hela tiden helst känna oss mä. Å Nova hon vill varken höra se eller känna oss. Det slutade med att tuva somna i mickes å min säng å Nova ha ha ha la sig i barnsängen.... Men det blev för trångt kom hon på efter en timma så då tog hon andra sängen.

Ja det är ett styr att få alla att sova bra. Kl är 22:30 å alla sover utom jag, jag är aspigg. Det kanske finns någon roligt ställe att gå till? Men vem fan hittar hem sen då å ensam? Nej tack. Jag läser nog hellre min bild tidning å tar ett glas cola.

Imorgon bär det av mot Danmark.

Bye The way när vi kommer hem ska jag köpa mörkläggningsgardiner å kasta rullgardinen. Det är helt kolsvart här underbart! Eller hur Pia:))) det är ju najs???:)))

Nästa sommar blir det minst en vecka i Skåne på hotell, husvagnslivet är nog inget för mig. Det är så styrigt. Här har man ju allt.

Puss å hej!

No comments: