Sunday, September 29, 2013

helgen och lite bilder...

Min helg har varit den bästa på länge! I fredags åkte vi till saras jobb och hämtade henne. Jag tog med mig barnen in på avdelningen så de gamla fick hälsa på dem. Och OM det blev poppis! En liten dam följde efterNova hela tiden och kramade på henne och bar tom upp henne! Nova största pratkvarnen ever blev tom tyst=))))) Efter det åkte vi in till stan och köpte vinterskor till barnen och höstskor till mig=). Sen åkte vi till Åtvidaberg och handlade mat, och lagade sedan mat hemma hos Sara. Tjejmys blev det=))) Våra "män" var på inflames spelning i sthlm. Älskar att umgås med Sara, är så glad att jag har en syster som henne<3 p="">
vi sov i åtvi natten till lördagen och på lördagen åkte vi hemåt men släppte av Nova på ett kalas på vägen=) sen hämtade vi henne igen och då efter en stund kom Pia och Tobbe med vovvarna och vi käkade middag. Sedan blev det som vanligt flumm hela kvällen och någon var inte svår med vinet och drinkarna ha ha ha. Vilket märktes imorse då chokladsåsen var slut ha ha ha ha ha och denne sov till 09 (vilket typ inte händer) Vi talar inte om mig här=)))
Ja herregud så dant! men skoj har vi!!!!
Idag efter att vissa sovit ut och vi ätit frukost så gick vi ut på promenad. sååå fint väder, underbart! Tog lite bilder nere vid sjön. 
Efter promenaden hjälpte Pia och Tobbe oss att bära in alla utemöbler och så käkade vi lunch. Sen bar det av mot ikea... Vi hittade inget vi egentligen behövde men paret "springa" hittade dessto mer=)))
Tack underbara Pia och Tobbe för detta dygn<3 p="">

Nova och Tuva äter gurkstavar i lördags=)
 Min fina Pia!
 Troja, doris och Hjördis.
 Nova i skogen
 <3 p="">

 mina tjejer=)
 Nova och Dossan=)


No comments: