Wednesday, September 18, 2013

Panik!

Kollade i min kalender nu å jag börjar ju fan jobba om 1,5 vecka!!!!!! Paniken spred sig. Vart har min msmmaledighet tagit vägen? 5 månader med kolik dygnet runt.... 2 månader lugnt och njöt av det, 2 månader av oro och sjukhusbesök med Tuva... Å så nu 1 månad lugnt å njutit av det. Så av dessa 10 månader har jag haft 3 helt ok månader å resten har faktiskt varit hemska:(.....

Jag har förlorat så mycket mystid med tuva:( men nu är det som det är.

Jag börjar alltså jobba om 1,5 vecka och det är kul det med men det blev bara så påtagligt nu. Nu ska man ha tider att passa, vara ifrån barnen ett dygn utan att träffa dem vakna osv... Blääääää

Men kul att träffa alla kollegor och underbara patienter!

Idag var jag å kollade lokal inför Tuvas 1 års kalas:) jag hade med mig ett tyst sällskap. Lite "mamma och baba dada" bara:)

No comments: