Thursday, September 12, 2013

Ulrika marknad...

Idag har jag å min 3 tjejer varit på Ulrika marknad. Vi mötte upp rally Kalle (Pia) i rimforsa och åkte sedan mot Ulrika.
Vi hade det galet trevligt! Fikade efter 5 min såklart:) det var massa knallar! Och det bästa marknaden jag varit på. Inte massa krimms kramms.

Vi kollade och klappade hästar, tom Pia vågade dig stelbent fram efter Nova tjat....

Köpte jättefina sjalar till barnen. Å lite munkar, godis:)
Barnen åt lunch där och hade jag och Pia varit smarta så hade vi också gjort det ha ha ha.

Men nej vi åkte till kisa istället och tänkte glida in lite smidigt på något ställe sådär. Men det ni så blev det inte. Vi gick och gick och gick och efter att ha gått ut från en restaurang för att de var allmänt knäppa ha ha ha och gått hela kisa runt så hamna vi till slut på ett bra ställe. Vi hade ju dock knappt några krafter kvar då det var nätt å jämt att vi kunde hasa oss fram till salladsbordet.

Tack för en underbar dag Pia! Jag har haft det så kul!

No comments: