Friday, October 25, 2013

Festade med Linus inatt!

Inatt (i denna underbara dröm) var jag å Linus ute å festade. Vi ägde dansgolvet som vanligt med våra Grease-moves<3,vi flamsade, pratade om alla sjuka tankar och saker som vi alltid pratade om, vi spelade luftgitarr på borden och var allmänt galna precis som vi alltid var tillsammans!

Men vet ni var det absolut bästa var? Jo Linus sa till mig precis innan vi skulle gå hem att "Hanna gå å köp varsin till drink å oss" vad tror ni jag köpte? Jo vår absoluta favorit, midori med mjölk! Vi satt där vid ett bord å bara log å drack våra drinkar innan jag vaknade....

Underbara dröm! Hemskt att vakna med denna känsla av att det inte var sant... För sanningen är den att jag inte rört en midori med mjölk sedan den dagen Linus lämnade oss.... Och tror aldrig jag kommer göra det, det skulle bara känns fel, tomt, ensamt och för jävligt att få dricka denna dryck utan min bästa vän<3.

Ja idag är en tung dag... En dag då jag återigen inte kan förstå varför allt e så himla orättvist. Jag vill ha dig här Linus. Jag behöver energin bara du kan ge!

Älskar dig<3

No comments: