Monday, October 28, 2013

Förbereder mig!

Micke tapetserar, Nova är på dagis, tuva sover och jag har precis förberett mig för orkanen! Ne jag har förberett min familj på orkanen! Jag har ställt ljus i hela huset, värmt vatten i termosar (Micke säger Dock att han kan fixa vatten på gasolgrillen) men jag vet inte om han kommer kunna lämna barnen å gå ut liksom:)), jag har städad undan allt löst från trädgården (utan skräpet som jag vill bli av med för det bar jag istället UT), laddat Novas nattlampor, satt i batteri i tuvas babyvakt. Ja sådant där som kommer underlätta för Micke ikväll om det nu blir strömlöst.

Själv ska jag jobba:( ne ni ser rätt det är en ledsen mun. Jag är så trött så jag snart går av på mitten. Från välling till 100% jobb och massa att göra på jobbet. Jag har ju inte heller ett jobb där jag kan säga det ordnar sig utan jag måste vara med i tanken till fullo. Nu är jag egentligen för trött för det men jag kämpar på! Snart snart har jag mitt dagjobb.

Helst av allt skulle jag ikväll sitta i ett strömlöst hus med tänd brasa massa ljus, dricka varm choklad och spela spel och mysa med familjen.

Det är min dröm!

No comments: