Saturday, October 05, 2013

Jobbarhelg

Ordningen är återställd:) precis jobbar kväll med min cami. (Ps jag har patent på smeknamnet cami!:)
Så kul att kunna jobba, snacka, skratta, äta gott å jobba å jobba:)

Men idag när jag skulle åka säger Nova " men hur ska jag klara mig om du åker mamma?" Nästa tjutläge på den alltså. Så för att kompensera mitt sjukt dåliga samvete så blir det, vilket jag mä iof gillar, en lång promenad i skogen med bullar å varm choklad för mig och min stora prinsessa imon efter jobbet<3.

Varje gång jag nu kommer hem och ser vår nya öppna planlösning blir jag lika glad! Snickarna gjorde ett grymt arbete.

Nehe nu blir det soffhäng 30 min innan jag hoppar i säng....

Funderar faktiskt helt ärligt på att lägga ner det där med Facebook. Man läser så mycket skit där och det börjar ta över mer å mer i folks liv. Nej jag gillade bättre när man förr pratade med varandra än skrev till varandra...

No comments: