Saturday, November 09, 2013

Dagen då du föddes!

Idag föddes han mina barns efterlängtade syssling. Underbara Lisette och Henkan fick inatt sin son, sin mycket efterlängtade son<3. Dock ganska mycket för tidigt, men det kommer gå galant, det har jag redan bestämt och jag och min familj ska göra allt som står i vår malt dör att underlätta för dem genom denna tuffa tid!

Vet ju inte när de kommer få åka hem med sin prins men det kommer ju dröja och det flera veckor:(.

I somras var vi inlagda med tuva ca 2 veckor (?) på sjukhus, jag vet hur det känns att vara där. Instängd i denna miljö, denna jävla oro, tristess, ensamhet. Världen utanför bara fortsätter att rulla... Och det känns till slut som om man inte längre tillhör samhället.

Därför kommer jag/vi göra allt för Henkan och Lisette nu, precis som de ALLTID gjort för oss! De har alltid funnits vid vår sida och aldrig svikit. Nu är det vår tur att visa att vi finns.

Älskar er så mycket och grattis till ert underverk! Vi finns här dag som natt.

V

No comments: