Wednesday, November 20, 2013

Mellis ute:)

Idag har jag varit hemma med tjejerna medan Micke var på någon utbildning. Jag har inte städat,tvättat eller gjort något "nyttigt" MEN jag har gjort andra bra saker som jag tycker är så mycket viktigare!

Vi har varit ute och även ätit Melissa ute. Vilket var uppskattat av både stor å liten:) till slut valde jag att vi skulle vara i trädgården så jag skulle slippa vakta och springa efter tuva hela tiden. Men vet ni ungen förvånade mig och satt som ett ljus i iaf 5 min på filten och käkade sin smörgås:).

Sen gick vi in och det blev bad för tjejerna. Det var roligt så länge badet varade men när man tar upp tuva så blir hon så jävla arg!!!! Helt ursinnig! Nova däremot är ju lika glad att kliva i som ur:)

Sen har vi myst och läst böcker och lagat mat. Kl 16:30 klev mannen innanför dörren och det var knappt han kom in ha ha ha.
Kaos var det absolut men både jag p tjejerna var nöjda med vår dag å det är huvudsaken<3.

Imorgon blir det jobb igen och Micke sköter återigen hemmaplan, det känns tryggt!

No comments: