Saturday, November 30, 2013

Värsta dagen på året är här...

Denna dag borde inte få finnas, dagen som tog dig ifrån oss. Dagen som man vill hoppa över och glömma.

Ungefär vid denna tid på denna dag för 5 år sedan satt jag i bilen på parkeringen på Ica. Då fick jag det jävligaste, hemskaste och värsta samtalet jag någonsin fått. En gråtande Micke säger "hej, Hanna Linus är död" jag fick panik och fattade ingenting... Jag tror jag slänger mobilen på golvet. Å tänker nej du hörde fel, det är fel det stämmer inte. Inte min Linus som alltid ska finnas!!!!

Å aldrig vänjer man sig, aldrig kan jag acceptera eller förstå det som hände. Jag vägrar acceptera att du är borta! Jag kan inte det. Du var en av mina närmaste vänner och den finaste man kan tänka sig. Dina kramar, dina slängpussar och ditt skratt, att aldrig mer få uppleva det, det är hemskt.

Jag tänker även på din fina familj.
Aldrig någonsin kommer första advent vara samma sak som förr.

" veva upp rutan jag blir förkyld" ha ha ha

" lite lukta-gott måste jag ta" ha ha ha

Jag minns inte de gångerna vi bråkade, jag minns bara alla de fina stunderna<3

Älskar dig Linus!

No comments: