Monday, December 02, 2013

Lika fult men stämningsfullt som varje år!

Igår gjorde vi det traditionella fula huset. Godiset på taket e fint för det har Nova gjort<3 men det andra har jag enligt tradition svurit ihop!

Har så jävla ont i halsen, öronen och hostar tills jag kräks. Dessutom har jag min astma men ingen bricanyl hemma:/ vaknade nu ( klockan är 2 på natten) av att jag har ont i ögat. Jaha jag har nu också fått ögoninflammation... Kan inte bara detta år dra åt....... Vi välkomnar varmt 2014 som aldrig kommer kunna blir lika hemskt som detta år. Inget har kunnat fått vara okomplicerat.

Julfesten på onsdag är väl vara att glömma för denna infekterade BÖLD ( ja mig alltså) jag är fan en livs levande vandrande BÖLD å det mina vänner är minsann inte vackert. Men min friska tid kommer väl kanske med någon gång.

Nu ska jag gå å käka något gott och sedan försöka sova några fler timmar. Imorgon bitti är det jag som far mot vc!!!

Fortsatt godnatt

No comments: