Thursday, December 05, 2013

Nya jobbet, men samma klinik.

Började idag nya jobbet på st:Lars mottagningen. Så riktigt kul och givande redan första dagen:) eget rum, egna inbokade patienter och egen telefon och dator det är rena lyxen! Ser fram emot att inreda mitt rum. Ska försöka få till det där lilla extra:)

Så denna veckoalmanacka ska snart vara fullproppad med inbokade samtal och medicindelning weeeeiii.

Så skönt med nya utmaningar, jag behöver verkligen det för att må bra. Måste hela tiden känna att jag lär mig massa nya saker annars fungerar jag inte bra.

Trots min knapra sömn mellan 05:30-06:30 inatt/imorse (pga astmahostan) så var jag pigg helaste dagen. Nu väntar soffan å glögg. Lilla fisen sover redan, hon är så trött eftersom hon inte heller får sova på nätterna av hosta:( och dessutom har hon fått en kindtand...
Å stor fisen är hos Sara å Tim och har egentid med dem<3 å ska få sova över. Hon kan minsann inte ha det bättre!!!!

No comments: