Friday, December 20, 2013

Övermogen?

Igår efter jobbet mötte jag upp Micke och tuva i stan och så käkade vi. De hade varit nere i Småland och lämnat av Nova hos mamma och Roy. Där sover hon till lördag då vi hämtar henne. Imorgon ja:))))

Sen igår kväll slog jag in paket och kollade på Ernst. Fan vad pervers han var igår! Massa snusk kommentarer. Snusk-Ernst julstök(pök) borde det heta till nästa år....

Lilla Tuva har sovit hela natten i sin säng inatt underbart.

Det mindre underbara är att jag vaknade upp och jag lite ont i en tand... Aldrig haft några hål men någon gång ska vara den första. Jag ringde tandläkar kliniken där jag känner båda tandsköterakorn som jobbar Ingrid och jossa. Ingrid fixade en tid till mig idag. Nu är jag livrädd!!!!!! Jag kommer tjuta det vet jag och tandläkaren är skit snygg mä. Guuuuud så jobbigt. Har skrubbat sönder hela tandköttet nu för man vill ju vara ren i munnen.

Usch Ingrid har lovat att hålla mig i handen. Så barnslig jag är jag vet!

Nu måste jag fixa mig... Plocka skägget osv för de ser varje litet fjun med sina lampor när man ligger där i stolen...

No comments: