Saturday, December 07, 2013

Tjejhäng!<3

Idag åkte Micke till Sthlm på någon spelning å kommer hem imon igen. Och vi tjejer har i eftermiddag och nu ikväll haft besök av Angela, Nike å Wilma<3 riktigt tjejmys!

Vi har druckit glögg med allt vad som hör till och sedan nu ikväll tog vi sällskap av Moberg och kex med ost:)

Tuva har sovit bra ikväll (kors i taket) och Nova och Nike har varit ganska trötta så de var lugna:)

Vi fick fina julklappar mä! Jag fick superfina ugnsformar (svarta såklart) från mio sååå fina! Och kökshanddukar och grytvante. Ja de känner oss väl minsann:)

En liten stund ikväll satt Nova i soffan och gosade med loke å sa att hon hoppades att hon kunde ha en liten loke:)

Nu återstår bara det som aldrig händer... Jag ska sova ensam hemma, ne barnen är hemma ja jo men utan någon mer vuxen då. Så jag kommer inte sova. Jag kommer vara vaken och lyssna efter minsta pip etc. Helst vill jag tvinga Nova att sova i sängen hos mig, men nu när jag hostar så mycket så är det ju taskigt (eller?)

Tror jag ringer Sara å ber om nattvak nu. Hon har kompis hos sig men de får allt rum gott å väl båda två:)

No comments: