Tuesday, January 21, 2014

Är i livet där jag vill vara...

... Jag har det så bra! Lätt att glömma det ibland när man fått punka, glömt nyckeln eller någon annan skitsak!

Jag har en man som är väldigt fin på många sätt, kanon med barnen, händig och rolig.

Ett hem som jag älskar, som är inrett precis så som vi vill. Och där vi har allt vi behöver.

Två underbara flickor som är galet roliga och så leker mer och mer tillsammans och har nytta av varandra. Förstå vilken gåva det är att få två så fina barn! Större kärlek finns inte.

Ett jobb där jag trivs som fisken i vattnet, dit det aldrig tar emot att gå till och galet roliga kollegor och patienter. Mitt andra hem.

Sist men inte minst min älskade övriga familj och vänner. Som alltid finns där och som sprider så mycket glädje och trygghet åt mig<3

Ja så är det, jag saknar inget i livet faktiskt. Jag har allt jag vill ha och behöver/vill inte ha något mer (ok några 100 tusen till:) nej men på allvar jag är så nöjd och tacksam över mitt liv och det innehåll det har.

Älskar!

No comments: