Friday, February 28, 2014

Matmissbruk

Micke ringde idag innan jag slutade å sa att jag kunde äta något litet på vägen hem eftersom han inte visste när vi skulle äta ikväll...

Jaha då börjar mina tankar. Sallad? Njaaa jo men det vore bra. Nej men det är ju fredag... En kyckling wrap? Njaaa gott men det är ju fredag.

Slutar med att jag går in på macken och beställer 2 (!) french hotdog och så säger jag " jag vill ha massor med sås i dem" sen lägger jag till " eller vi vill ha rättare sagt"

Alltså hallå Hanna varför ska du låtsas att någon annan ska äta upp en av dina FETA korvar? Tror du hon i kassan bryr sig?

Sen sätter jag mig i bilen med mina korvar och åker runt hörnet för att hon i kassan inte ska se mig sitta och äta upp båda två.

Matmissbruk??????? Men jävligt goda var de!

No comments: