Sunday, March 02, 2014

Helgen

Vad tiden går å bara en vecka kvar som ung:((((. Denna helg har varit avkoppling från start till slut.

I fredags kom ju Niklas och vi bara tog det lugnt. I lördags åkte Niklas vid lunch och då åkte Micke på hockey och jag å tjejerna åkte och handla mat och godis inför mello.
Micke stanna kvar i stan på kvällen/natten och drack öl:) lite avis på honom då han träffade gammal trogen vän<3.
Men vi hade det iof väldigt mysigt hemma. Grannarna kom in och vi kollade mello såklart och sedan film. Kl 02 somnade jag med båda barnen i sängen<3.

Idag lät vi pappan i huset sova hur länge han ville (eftersom jag tänker göra det nästa lör:). Ha ha ha. Sen åkte jag och Nova och handlade lite och så bjöd vi in Sara och Tim på grillat MUMS!!!!!!!

Nova och jag åkte polo och handlade, nöjd tjej som fick sitta fram:)))

Nu är det soffläge..... Puss

No comments: