Tuesday, March 18, 2014

Mig äger ingen

Har jag blivit avtrubbad efter att börjar jobba med heroinister?

Jag hör de mest sjuka tragiska sakerna dagligen... Så till sist så reagerar man inte så värst.

Jag tänkte på detta när jag såg filmen mig äger ingen. Undrar hur de flesta ser på den filmen? Tycker de synd om tjejen? Jag tyckte hon hade en jättefin pappa som visade att han älskade henne och gjorde så gott han kunde med att ta hand om henne.

Morsan däremot kan ju dra åt helvete!

Å vet ni en gång i filmen tjöt jag å det var för att pappan inte var bjuden på hennes examen. Morsan var bjuden.. WHY hon gjorde fan det enkelt för sig genom att sticka!

Den enda det var synd om i filmen var pappan (lite om tjejen för att mamman drog såklart).

Har jag blivit skadad eller är detta dem ällmänna synen av filmen? Dessutom var den kass.. Galet seeeg

No comments: