Saturday, March 15, 2014

Sthlm

Jag och Micke är i Sthlm. Vi åkte igår och ska stanna till imorgon.

Tanken är att vi ska slappa, slappa och äta god mat:) även om det igår kväll drog lite i mickes adhd-nerver om att ut å klubba ha ha ha. Men vi gick ut och handlade lite gott och äta sen låg vi i sängen och läste tidningar kolla på tv hela kvällen såååå himla skönt. Jaja en öl i baren hanns med mä....

Ålderstecken hittills: vi åker in i Stockholm och närmar oss Kungsholmen då säger Micke "dra ner volymen så jag kan koncentrera mig" WTF! Jag hade lust att ta taxi sista biten ha ha ha.

Andra tecknet var när jag vaknade imorse och tänkte å vad skönt kl är säkert 10:) nedå kl var 08 och Micke hade varit vaken sen 07 ha ha ha sååå gamla vaknar som pensionärer ha ha ha

Idag blir det stan, annan utflykt (ni hör ju utflykt gammeltecken igen!) och såklart ut å käka ikväll kanske klubba ha ha ha ha.

Nu blir det dusch sen frukosten:)

No comments: