Friday, April 18, 2014

Slapp mys-dag...

Att våra barn är just mickes å mina barn kan ingen ta miste på. Och då snackar jag inte utseendemässigt...

Idag har vi varit hemma tagit det lugnt. Vi har bara städat, varit i lekparken och varit ute mycket, bakat, handlat å sådana saker. En vanlig dag helt enkelt utan upptåg. Men våra barn (inte jag heller egentligen) pallar inte detta utan de blir super rastlösa!!!!! Nova tjatar om "vem ska vi åka till?" "Vem kan komma hit?" Ha ha ha

Tuva springer runt som en duradellkanin och är på allmänt uselt humör....

Jag vet ju vissa som typ är hemma med barnen 2-3 dagar i rad och då varken bakar de eller går till lekparker... Vad gör barnen då??? Kollar tv? Det vill varken jag att barnen ska göra på dagarna och inte barnen heller!!!!!

Imorgon händer det grejer iaf skönt!

Varför planerar jag ens in sådana här lugna dagar?

No comments: