Wednesday, July 23, 2014

Hur stor e risken?

Att alla mina tjejkompisar är bortresta just denna dag när jag e ledig?

Pia sitter antagligen i Malmö å njuter av lugnet:) om hon inte fick panik å packade in allt i bilen typ kl 04 imorse å åkte hemåt:) men då sitter hon nog i bilen nu iaf.....

Malin är i Göteborg och har det säkert underbart!

Hanna kanske just i denna stund sitter i bilen påväg mot Orsa om de inte just nu ligger på någon strand utmed vägen:)

Erika kanske har parkerat husbilen i detta nu för att inta lunch med familjen.

Lisette är just nu i Ölands djurpark och försöker ha koll på Henkan;) precis som jag får ha på Micke när vi är på nöjesparker. Wille sköter sig exemplariskt som vanligt tror jag!

Sara är hos pappa med familjen och min äldsta dotter<3

Angela är i sin stuga å dricker säkert rosévin vid vattnet nu.

Camilla har jag ingen aning om hon är iaf upptagen kanske med bilbingo eller annat spännande...

Linda sitter nog inne med fläkten på högst blås och försöker överleva värmen med den fina magen.

Bull bor i Kalmar och är nog inte sugen att ses ett par timmar:)

Tror jag gått igenom de som jag brukar umgås mest med.

Ne ni ser ju det blir en Hanna å Tuva dag idag. Jag kan ju iof börja måla mitt bord men denna värme dödar mig ju!!!!!

Jag tror jag ringer Linda istället. Trevligare så!

Ni andra önskar jag en härlig dag!!!!
Puss

1 comment:

Anonymous said...

Du är för go Hanna. Sitter alldeles riktigt i husbilen i Lidköping. Har idag legat på stranden och imorgon blir det poolen. Kram till er i värmen// Erika