Saturday, December 29, 2012

Med risk för att bli för privat men sluta läsa i så fall!:)

Gud tycker tydligen att jag är som gjord för att föda barn efter barn efter barn.... Är det hans vilja? Jag har nämligen redan fått tillbaka min mens å Tuva är 6,5 vecka, jo men tackar!!!! Jag är verkligen skiiiiiiit sugen på att bli gravid igen.

Vad är det för sjukt att redan få tillbaka den???? Å så den berömda menssvullna magen till på köpet jo men nu ser jag ut å vara i vecka 30 igen... Lagom till nyår å allt å jag som lyckats komma i stl 36 i min nyårsklänning med goda marginal ( ja det är skryt , å ja jag är glad över att min kropp dragit ihop sig utan minsta ansträngning från min sida:)

Men jag vet ju att den dagen jag slutar amma då blir det svällt å motion för min del annars sväller jag igen.

1 comment:

Anonymous said...

Stackars dig, mens efter bara 6,5 v? Livet är bra orättvist ibland. Jag har fortfarande inte fått min och vår plutt är snart 6,5 månad.