Tuesday, January 15, 2013

Är de verkligen mina?

Igår hade Tuva å jag en riktig hemma dag. Här ligger hon i säcken och kollar in sina händer " är det verkligen mina händer" å så in med dem i munnen men ibland hamnar de i pannan eller på kinden istället å så får jag kämpa för att få in dem i munnen å ibland blir jag riktigt arg!:).
De styr inte alltid åt det håll jag vill! Men coola saker det är det ju iaf:).

Runt 13 kommer Nova hem från Sara å då ska vi ut en sväng tänkte jag i det fina snövädret<3.
Sen blir det väl lite spelande kanske... Tempo är ett favorit spel:) å pussla såklart.

Tuvas magdroppar tog slut igår så vi får se hur rolig kvällen blir.... Men det kanske visar sig att det inte blir någon skillnad å då vet vi ju det:).

Mannen är på utbildning hela veckan kommer hem senare på kvällen. Tror jag kommer vara trött när han kommer hem å gladerligen hoppa in i duschen å stanna där en timma för att få lugn å ro:)))

Missförstå mig inte jag älskar Tuvas "babbel" å skrik å Novas babbel men ibland är det skönt med tyyyyyystnad!

Nu blir det lunch, pasta med pastasås med kräftstjärtar sååå god!

No comments: