Monday, January 14, 2013

Skämt!!!!

Självklart var det där om fakturan å barnens julklappar ett SKÄMT! Finns väl ingen sjuksköterska som har råd att ge sina barn julklappar för 22.000 kr!!!!!

Men alltid var det någon som blev provocerad eller liknande å det gillar jag:)))))

Den där fakturan var på något helt annat å tråkigare:)

1 comment:

Lisette said...

Haha, alla borde väl förstå att de är ett skämt att ge julklappar för 22 000:-. Även om man hade råd, så är frågan om barn verkligen behöver julklappar för 22 000??
Puss