Självklart var det där om fakturan å barnens julklappar ett SKÄMT! Finns väl ingen sjuksköterska som har råd att ge sina barn julklappar för 22.000 kr!!!!!
Men alltid var det någon som blev provocerad eller liknande å det gillar jag:)))))
Den där fakturan var på något helt annat å tråkigare:)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Haha, alla borde väl förstå att de är ett skämt att ge julklappar för 22 000:-. Även om man hade råd, så är frågan om barn verkligen behöver julklappar för 22 000??
Puss
Post a Comment