Inatt sover vår stora prinsessa hos sara och Tim. Det känns så sjukt tomt här hemma. Ingen som pratar utan uppehåll vid matbordet, ingen som springer runt och leker, ingen som sätter sig i knät och vill mysa, ingen som säger de roligaste kommentarerna man kan få höra... Ja Nova du är vår älskade tjej och du saknas här hemma.
Men det är ju skit kul för henne att vara iväg det vet jag ju! Skönt att slippa föräldrar och lilla syster ett dygn.
Micke och jag har passat på att rensa i köket och fixa lite där. Och sedan har jag gosat massvis med Tuva, hon behöver ju också gos men får ju stå tillbaka lite då Nova självklart behöver mer uppmärksamhet.
Imorgon är en lugn dag men onsdag får vi finbesök av en kolega och torsdag ska jag hem till en annan kollega. Detta kommer jag givetvis skriva om.
Jag tycker själv att jag är grym på att uppdatera min blogg, speiellt nu efter nyår när jag lagt ner facebook uppdateringar (skriver bara där om det händer något speciellt).
Har haft min blogg sedan april 2006, så nu i april blir det 7 år!!! 7 år med samma blogg och det finns inlägg på varje månad. Inte illa. förstå vilken dagbok jag har här!
Nu ska jag gå och pyssla lite med varje med lilla sessan sover.
GODNATT.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment