Tuva är ett barn som skrattar så fort man pratar med henne, hon bara älskar när man pratar med henne och då hr hon ju kommit till rätt familj=) Men när jag ska fota henne så ler/skrattar hon aldrig. Så fort jag tar upp kameran så slutar hon skratta. BOOORING=) Så nu har jag en stor tjej som vägrar vara med på kort om man inte luras lite och en liten tjej som ser butter ut på alla kort. Tur de är så söta iaf=)
| Syskonband. |
| Vad ni håller på!!!! |
| Söt är jag iaf även om jag vägrar le=) |
No comments:
Post a Comment