Thursday, January 10, 2013

Konstigt det där...

Barnen "förstörde min natt (den lilla) och min morgon (den stora). Men nu har de helt plötsligt räddat min dag! Roliga kommentarer å en stor kram å puss vid lämning på dagis (den stora, ja kanske självklart:) å skratt, bus å gos ( den lilla)

Mina skatter<3

No comments: