Blir nog ingen bra dag idag:( efter att ha sovit typ 3 timmar 15 min lite här å där. Å sen bli väckt kl 06:30 när man sover som bäst, av stora dottern som vill lägga pussel....
Underbart!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Innanför rocken på en sjuksköterska.....
No comments:
Post a Comment