Wednesday, January 09, 2013

Hjälp jag sväller!!!!!

Min man försöker göda mig. Han kanske vill att jag ska få en mage som matchar hans. Å det lär jag ju få snart om han fortsätter att göda mig med semlor varje kväll:))) men gulligt är det å jag väljer ju själv att öppna käften å moffa i mig dem!

Men 1 feb blir det träning å nya matvanor. (å då menar jag bara just den dagen) 2 feb slutar jag nog träna å börjar äta semlor igen. För banta det är väl för himla tråkigt! Mat är ju det roligaste som finns näst efter min humor såklart.

Har mycket roligt att se fram emot nu framöver å ni får ju såklart se å höra allt här i bloggen.

Jag har tex beställt en tatueringstid men det är lååååångt fram. Innan dess blir det många kära återseenden med start nästa vecka:)))))

No comments: