Har idag har jag å tuva varit hos Malin å Zoe, sååå mysigt men tiden går för fort!!!!!!!
Vi pratade mest (som vi är bäst på:) och käkade lunch. Det är så skönt att prata med Malin, för jag kan säga precis allt sjukt jag faktiskt tänker ha ha ha. Mycket flumm blir det:) men det är väl det bästa så finns att skratta tillsammans med vänner.
På vägen hem körde jag såklart vilse eftersom jag tog den bra vägen enligt Malin, synd bara att jag visst tog lite fel väg. Hamna till sist i bankekind å hämtade Nova på dagis 20 min för sent. Undrar om de trodde att jag hittade på när jag bad om ursäkt för att jag var sen pga att jag kört vilse... Jaja.
Jag lämnade ett spår efter mig hos Malin så visade sig bli mycket mer tankeverksamhet kring än vad som var tänkt. Ja ibland kan man inte begära att bli tagen på allvar när man är så som människa som jag är:))) jag menar det bästa jag vet är ju att skoja med folk. Men denna gång var jag seriös:).
Tack för idag<3
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Tack själv!! <3
Post a Comment