Tuesday, January 08, 2013

Rivet!

Nu är huset rivet å det godaste uppätet. Dvs zooaporna på taket:).

Haft en dag i åtvi hos Lisette<3. Käkat gott å tagit det lugnt.

Nu blir det hänga tvätt för hemmafrun medan mannen tar så bra hand om barnen. Så skönt att hänga tvätt i tyyyyyystnad!!!!!!!!!!! Novas mun går i ett, så söt men OJ vad hon pratar konstant är aldrig tyst tom ensam på rummet babblar hon på som tusan med sig själv.

No comments: