Nu är huset rivet å det godaste uppätet. Dvs zooaporna på taket:).
Haft en dag i åtvi hos Lisette<3. Käkat gott å tagit det lugnt.
Nu blir det hänga tvätt för hemmafrun medan mannen tar så bra hand om barnen. Så skönt att hänga tvätt i tyyyyyystnad!!!!!!!!!!! Novas mun går i ett, så söt men OJ vad hon pratar konstant är aldrig tyst tom ensam på rummet babblar hon på som tusan med sig själv.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment