Idag klev vi upp tidigt, redan vid 08:30. Käkade frukost alla tillsammans och sedan for Nova och Micke iväg till simhallen medan jag och Tuva fick besök av Malin och Zoe. Shit vad lik söt -Zoe är sin far!!!! Kändes som att Jonas också var med:)
Malin å jag käkade lunch å babblade som vanligt:)
Tuva hade lite magknip och ville såklart vara i famnen. Mysigt jo men jag hade samtidigt sett fram emot att gosa med Zoe!!! Och det hann jag ju inte göra så mycket:(. Men Tuva rår inte för sin mage så det är väl bara att gilla läget men jag är livrädd att hon ska bli en bebis som aldrig kan sitta själv... För hur ska jag veta när det är magknip eller uppmärksamhet hon skriker för????
Micke ringde nyss iaf å Nova hade haft jättekul i simhallen och ville inte lämna den efter 3 timmars bad:). Så det var en hit! Kul!
Jag tänkte lägga mig å vila när Malin och Zoe åkte men kunde jag sova nejdå.
Malin jag kommer tänka på dig ikväll:) jag blundar å sätter i öronproppar å låtsas att jag var med dig ha ha ha. Kl 17:30 var det va? Så jag vet när jag ska trycka i öronpropparna ha ha ha.
Nu ska jag ta fram köttfärs å sen göra home-made:a köttbullar, Jupp hemmafrun levererar.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Hahaha... ja du jag ska säga dig att det var underbart att ha en Malin-dag igår!! UNDERBART!!
Sov från 00:30-09:30 och nu ska jag åka och shoppa lite. Detta var välbehövligt!
Tack för igår :)
Glöm inte kryddan!!
Puss
Post a Comment