Wednesday, January 02, 2013

Nyårafton


Vi hade ett superkul nyårsfirande! Och ett som vi hoppas blir tradition=) Vi var i solbacka hos Pia och Tobbe och så var Tom, maria och deras son Sebastian också där. Nova och Sebastian roade sig på egen hand, de sprang runt och lekte och hade jätteskoj!

Maten vi åt lagade the master kock, Tom. Det blev kräfttoast till förrätt, potatiskaka, rödvinssås och oxfilè till varmrätt och rocky road deluxe till efterrätt. Spå himla god var maten så det var inte sant. Ska försöka mig på att laga det hemma någon gång när vi får finbesök=)

Vi åt varmrätten vid ca kl 22 ha ha ha så efterrätten blev visst inte förrän vid 01:00, men vad gjorde det när det är nyår? 

Var så kul att träffa Tom som vi inte hade gjort på 8 år (!) och mycket skratt blev det=). 
Till 03 orkade jag hålla i inte så värst illa tycker jag.

Här ser ni Sebastian och Nova.
 Mina prinsessor.

 Sällskapet käkar förrätten, Pia saknas tyvärr på bilden då hon inte hade kommit hem än=(. Å micke tar ju bilden ha ha ha.

Några nyårslöften blev det också. Jag ska motionera 3 dagar i veckan. Och sen så ska Micke och jag göra 100 situps och 50 armhävningar varje kväll. Jag vill inte ha gäddhäng på armarna till sommaren=) Å micke behöver på trimm på sin mage=)

Tack alla för en underbar kväll!!!

No comments: