Tuesday, January 01, 2013

kunde inte vänta...

kunde inte vänta med att visa er denna bild från idag. När man är i solbacka så blir det djurmys=)och de tar för sig ha ha ha där det finns plats där kan man sitta. LOVE IT!, detta är ju dessutom bara hälften av djurskalan=) De är så mysiga=)

No comments: