Friday, January 11, 2013

......

Tuva har magknip pga att jag inte kunde låta bli chokladasken igår. Å Nova har krupp å feber. Å vi som hade massa kul planerat idag å imon:(

Camilla å jag får nog träffas framåt i juli... Alltid är det något som kommer ivägen. Från att träffats typ varje dag på jobbet å sen även mycket privat till att inte ha setts nu på 2 månader, känns i hjärtat:(. Saknar ihjäl mig!!!!!

Trevlig helg!

1 comment:

Camilla said...

Men oj vad vi har tid att ta igen sen :) Planerna har ju redan börjat och vi kan säkert fylla på med mycket mer! Men saknar dej såååååå oxå.