Monday, January 14, 2013

Julklappar....

Undrade just vart fakturan med barnens inhandlade julklappar tagit vägen... Men idag damp den ner i brevlådan yeeehaaaa:)

1 comment:

Lisette said...

Hahahaha så störd du är ;)